BVC

Idag va vi på BVC besök. Han väger nu 4140 gram så han går upp väldigt bra :) Så han har gått upp ca 100gram sen han föddes.
Sen va han 52cm lång så de hade mätt lite fel efter förlossningen då han va 53cm. Så han kanske va kortare än 52. Men fortfarande stor :)

Jag hade tänkt börja promenera varje dag men jag får vänta lite med det, är väldigt öm nertill o ibland stramar det konstigt.
Men ska fixa hantlar och en träningsmatta senare så jag kan träna hemma. Kommer kanske börja på gym när vintern kommer.
Kosten har ändrats väldigt mycket sen förlossningen. Är inte alls lika hungrig och blir mätt mkt lättare (tur det). Sen har jag inte ätit onyttigt på ett tag. Är inte alls speciellt sugen så jag hoppas det håller sig så :) Äter nästan bara fullkorn, gör egen smoothie till frukost och äter bra husmanskost på kvällen. Vågar inte va för strikt nu när jag ammar. Men är det nån som vet hur det funkar med proteinpulver? Typ Whey 100 eller One Whey? Tänkte om jag kan ta det sen när jag börjar träna ordentligt.




Kommentarer
Sara

Vilken goding!
Gick han inte ner nått första dagarna?

2013-07-04 @ 13:34:58
URL: http://enmagetill.blogg.se/
Belovely

Sara:han hade gått ner ca 100g i måndags o nu gått upp ca 200g sen dess :)

2013-07-04 @ 15:19:30
URL: http://BeLovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0