Dagskräm

Har använt estelle & thild face hudkräm några månader nu och kan rekommendera den. Jag har normal hud och den känns lagom för mig. Huden känns inte torr eller fet efter man tagit den. Sen är den helt ekologiskt med naturliga ingridienser. Den håller rätt länge med trots det bara är 50 ml.
Brukar handla från lifebutiken men den va slut där så hittade den billigt på apotea.se. Hittade en rabattkod som gav 20% rabatt på hela köpet :) angav SOMMAR13 :)
Jag letar alltid efter rabattkoder innan jag beställer på nätet. Brukar oftast hitta nån :)


Kopierade från lifebutiken:

Helt fri från: Parabener, Mineraloljor, Sodium lauryl//laureth, Sulfat, Parfym, Propylen glykol, Silikon, Urea, DEA, TEA, Syntetiska Emulgeringsmedel, PEG, Färgämnen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0