Promenad

Tog en promenad med Vincent till ica. Blev andfådd fort hehe :) ska försöka gå en promenad varje dag och äta bättre nu. Är inte alls sugen på godis o onyttigheter just nu, men det beror nog på att man har så mycket annat i huvudet.

Sen har jag nu sjukt mycket sveda där nere när jag kissar. Det går inte beskriva smärtan, men det svider lika mycket som när jag krystade ut Vincents huvud! Så just nu klarar jag inte kissa. Har börjat dricka mycket vatten o ser om det hjälper. Kanske svider mer nu för kisset är mer koncentrerat? Annars får jag ringa förlossningen. Jag måste ju kunna kissa :/






Kommentarer
Sanna

Kissa i duschen och spola lite kallare än ljummet vatten på underlivet samtidigt som du kissar :)

Svar: jag försökte det idag men det gjorde riktigt ont då :/ kissade i duschen de första dagarna o de hjälpte men nu verkar inget hjälpa. men jag tror det beror på var kisset hamnar, det är där stygnen är som de svider. får hoppas de blir bättre när de läker.
Malin

2013-07-01 @ 17:00:05
URL: http://vackra85.blogspot.se
Anonym

Jag kunde inte heller kissa efter förlossningen. Sved som satan! Fick hälla i mig vatten för att jag skulle kissa ut det sen, men det gick inte. Slutade med en kateter i en vecka... :S

Svar: Ja det är riktigt plågsamt! Man fasar efter varje toabesök. Men ska testa xylocain salva som bedövar vid nästa besök o hoppas det hjälper
Malin

2013-07-02 @ 18:54:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0