Bygger på brännan

Idag har jag byggt på brännan lite till. Nu solar jag som jag brukar, verkar inte som jag kommer få några pigmentfläckar, då borde de väl ha visats sig nu? (Däremot har jag fått en ökat pigmentering innanför skinkorna om jag ska va lite personlig haha). Antar det beror på hormoner som allt annat? :)
 
Jag har mest skrivit om min graviditet den senaste tiden men det blir lätt så nu när det är så nära. Förlossningen och nuet är det enda man tänker på just nu och man lägger inte så mycket tid och energi på annat.
Det kommer bli mer inlägg om träning, mode och sånt senare när jag kommit in i allt. Men det blir nog mycket om Vincent med :P Nu när jag snart har en liten bebis är det extra kul att läsa om hur det är att va småbarnsförälder så om nån har eller vet nån blogg som nyligen fått barn så läser jag gärna den :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madde

Ser att vi har BF med exakt 1 veckas mellanrum, är själv i vecka 36+5 idag :)

Svar: Vad kul!:) då är det snart dags för dig med! Har du några graviditetsbesvär?
Malin

2013-06-10 @ 20:56:57
URL: http://madeleinehagberg.blogg.se
Josse

Vill också ha solbränna men jag vågar inte riktigt eftersom jag fått förändringar på ena kinden! :( men någon kommer vara snygg i sommar efter att bebis tittat ut, solbränna är ju snyggt och med tanke på hur blek man blir av en förlossning så borde man väl jobba emot det! ;) /J

Svar: Ja då är de kanske bäst o va försiktig i solen. Inte så kul o få i ansiktet. Men de kommer säkert finnas tid o va i solen efter förlossningen :)
Malin

2013-06-10 @ 22:32:27
URL: http://Joeeeee.spotlife.se
Moa

Tycker jennieohlund.blogg.se är en söt blogg :)

Svar: Tack! Ska kika in den :)
Malin

2013-06-11 @ 00:11:42
Madde

Ja det är ganska så nära nu :) Men börjar dock bli lite smått nervös! Njaa, inte direkt faktiskt. Hade lite problem med foglossning men det försvann när jag och sambon la 2 mattor under min del av madrassen så det blev lite mer stumt :) Låter kanske kul men det funka :) Sen känns väl tröttheten av mer och mer, men det är inte så illa det heller, så jag har nog haft tur med min graviditet hittills :)

Svar: Vad skönt!Är som mig då, hade lite foglossning innan men det försvann av sig själv. Däremot får man väldigt lätt ont i ryggen. Men snart så slipper man denna extra tyngden :)
Malin

2013-06-11 @ 01:20:12
URL: http://madeleinehagberg.blogg.se
Elin

Min kompis har fått barn nyligen, och väntar nu sitt nästa barn. Kolla hennes blogg på ericajohannesson.se

(Även hon har opade bröst)

Svar: Ska kika på hennes blogg :) tack för länken.
Malin

2013-06-11 @ 20:40:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0