Jobbigt

Igår hade jag en rätt dålig dag, kände mig superkänslig och kände mig ledsen trots jag inte hade nåt o va ledsen över. Haha det är sjukt hur dessa hormoner kan påverka en. Men jag kände mig bara så less på att va gravid, känner hur jag hatar min kropp mer och mer och får mer och mer ont överallt. Jag hoppas verkligen Vincent inte vill stanna för länge där inne, att han iaf kommer ut i juni.
 
På nätterna värker hela kroppen, och magen är superöm varje gång jag går upp och kissar ( som jag gör ca 5 gånger per natt).
Har också mer ont i ryggen, men har läst att det kan va ett tecken på att det är nära? Har mensvärk några gånger varje dag och får sammandragningar.
Men jag tror ändå han kommer att komma sent, att han kommer gå över BF. Men vi får se :) Jag håller tummarna vi får träffa han snart <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0