Mensvärk

Gud vad jobbigt det va att storhandla. Känner att han är långt ner och hade väldigt mycket mensvärk när jag gick där. Det har hänt mycket den senaste veckan. Sen har jag spänningar i nacken så den värker ständigt och kan inte vrida den. Får hoppas det hinner försvinna innan förlossningen.
Har en känsla han kommer innan den 26 juni, men vill inte hoppas för mkt! :)

Det kommer komma lite kortare uppdateringar här på bloggen, så det kommer kanske inte bli mycket "avancerade" blogginlägg och de kommer nog mestadels ha med förlossningen o graviditeten o göra :P



Kommentarer
Sara

Nära nu!
Hoppas vi föder innan bf!
Jag har trott jag ska föda mkt tidigare då sonen kom i 37+2 så då har jag lixom trott att denna oxå vill vara tidig...
Men nej. ;-)


Svar: Ja de hoppas jag verkligen!:)Frågade bm om det om man brukar föda samma tid vid de andra graviditerna men hon sa alla graviditeter är olika. Så de är jobbigt när man fött tidigt innan, då vill man ju göra det igen :)
Malin

2013-06-20 @ 19:16:21
URL: http://enmagetill.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0