Nu är det nära

Nu vill jag verkligen inte att magen ska växa mera, eller jag vill iaf att den ska sjunka. Tror nog inte den har börjat sjunka än trots allt. Den är fortfarande väldigt hög. Känns som att man kommer gå över tiden destu längre tid den är hög, men det kanske inte har med det att göra :P Man kan knappt andas och man känner sig kompakt på nåt sätt när den sitter uppe vid revbenen. Sen är magen stenhård konstant, är inte sammandragningar men den känns verkligen tung och stenhård. Är nog för att jag är rätt smal så man känner bebisen väldigt tydligt. När han pressar rumpan utåt känns det som huden ska spricka haha, stramar väldigt mkt.
Sen har fötterna börjat värka mer, när jag jobbar och står upp mkt så värker hela fötterna. Mamma sa att jag bara borde jobba nu på lördag och sen va ledig resten. Men samtidigt orkar jag jobba då det är så få timmar. Kanske blir nästa helg med sen får jag ta ledigt :P
 
Magen vecka 26. synd den inte stannade där :P
 


Kommentarer
Jojo

Vad liten magen var där om man jämför med hur stor den är nu :) så snabbt det gått! Du kanske kan testa med stödstrumpor? Det blir ju högt tryck i fötterna när man står upp en hel dag och särskilt när man är gravid. Det är ju inte det sexigaste plagget precis, men hjälper det så är det ju bra ;)

2013-06-03 @ 18:29:30
Belovely

Jojo: ja det har verkligen gått fort :)
Jag jobbar så sällan så det känns inte lönt, sen är de nog inte så snyggt med leggins eller klänning och ett par höga strumpor haha :P blir nog för varmt med, svettas ihjäl på jobbet. Hade velat ha mina shorts men de går inte ens över låren :)

2013-06-03 @ 18:50:47
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0