Huset

Ska bli härligt när våren vill visa sig att ta fram utemöblerna. Kratta bort alla äckliga löv och grenar och få lite grönt i trädgården. Börja grilla igen och bara njuta av dagen :)
Längtar verkligen till sommaren när jag, sambon och lille Vincent kan åka till sommarstugan på Öland och bara njuta. Slippa tänka på jobb och bara fokusera på varandra! Hoppas verkligen vi får en härlig sommar i år! Eftersom vi hoppar över våren borde ju sommaren bli ännu bättre ;)
 
 
Kan ju säga jag inte tog detta fotot haha, om jag inte haft en lyftkvarn eller nåt till hands. Mäklaren tog den när mina föräldrar skulle flytta.

 

Ser lite härligare ut :)
 
 


Kommentarer
Emma

Gjorde Aloo Palak idag och bjöd sambon och min lillebror. Vi alla 3 älskade det, så tack för ett bra recept ;) Var det godaste Indiska jag lagat hittills och sambon som inte är överförtjust i Indiskt vill äta det igen. =)

2013-03-25 @ 21:03:18
Belovely

Emma: vad kul ni gillade det. Alltid roligt med nya recept och smaker :) gillar detta receptet med:
http://veganfix.blogspot.se/2012/01/kryddstark-indisk-gryta-med-kikarter.html?m=1

2013-03-25 @ 21:29:35
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0