Inredning

Nu är jag på ett sånt där humör där jag vill inreda och fixa hemma, köpa nya prylar och ändra om. Men det kostar ju!! Hittade denna tavlan på amazon, är 111cm bred och hade varit supersnygg vid matbordet jämte trappan. Men den skickades inte till Sverige såklart. Annars kostade de bara 250kr. Men jag hade kunnat måla det själv fast på en ännu större duk. Men det är verkligen inte lätt att måla runda bollar och sånatunna streck. Men vet inte om jag vill ha en fototapet istället. Samtidigt är det ju dumt o lägga 2000kr på en fototapet då man inte kan ta med den när man flyttar. Är ju även sugen på att ha en stenvägg där med ljuslyktor. Hmm får fundera på det där :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

<3stenvägg

2013-11-14 @ 09:10:27
Elin

Du som är så grym på att måla är de en lätt match för dej :)

Svar: Tack :) men de lutar nog åt en fototapet. Men de tavlorna hade man kunnat ha nån annanstans :)
Malin

2013-11-14 @ 09:32:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0