Julklänning

Jag vill köpa en fin klänning till julafton. Är mycket vi behöver köpa denna månaden :S Bland annat julklappar, matstol till Vincent, mina nikes ska jag betala, proteinpulvrerna, våtservetter och annat som kommer till. Detta är alltså utöver det vanliga.
 
Nelly har alltid mycket fina klänningar! Vill ju ha allihop! :)
 
 
 
Funderar att köpa denna, Kostar bara 299kr :)
 
Eller nån av dessa svarta. Den ena har flätade axelband vilket ä fint.Bara 399kr :)
 
 
 
Älskar ryggen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Så sjukt snygg! Är inget jag hade haft på julafton men på fest hade jag inte bangat. Men den visar ju rätt mycket hud hehe
 


Kommentarer
Emelie

Den klänningen högst upp beställde jag fast i svart :) jätte fin!

Svar: Ja den är väldigt fin. Stilig och enkel :)
Malin

2013-11-20 @ 19:19:44
URL: http://www.misstrong.blogg.se
E

Har sista klänningen, den är lika fin i verkligheten med. Den är inte fullt lika genomskinlig som på bilen iom att de troligen använt blixt, men självklart ser man en del :P.

Svar: Ja den ser riktigt läcker ut! Är bara så sällan på fest så den skulle mest hänga i garderoben o blinga :)
Malin

2013-11-21 @ 17:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0