Konturer

Jag älskar att se konturerna på musklerna! Kanske därför jag gillar stå vid de fria vikterna mest?:) Då ser man musklerna jobba och man ser även tekniken framför sig, ego!
Jag har märkt att huvudvärken är värst under första övningen men sen när jag fortsätter försvinner den. Så jag kunde köra hela ryggpasset igår. 
Körde chins och dips med bara 20kg hjälp igår och det kändes supertungt. Men orkade 8 rep x 3 set. Sen va det en av den sista övningen så musklerna va rädd köttade då :) Men nu när jag kör lättare vikter som hjälp märker jag hur brösten spänns. De blir lixom helt platta då musklerna trycker in dom, lite obehagligt.
 
 
 
Hahaha finn ett fel! 
Nice med bajskorvarna i bakgrunden xD
 
(Love celsius. Får spring i benen av den!)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0