Lever jag?!

Knappt! Kom precis hem från grupp passet och är helt slut.. Fick sån otrolig huvudvärk i slutet av passet med, kanske beror på att man tog i så mycket och blodet strömmade till huvudet eller nåt. Men det känns iaf väldigt bra, jag klarade mig igenom hela passet och klarade i stort sett alla övningar utan fusk :)
 
Man värmde först upp med olika övningar som upphopp, hoppande utfall, jägaren osv. Sen delades vi upp i två lag typ där det va massa stationer, sen körde man en station i 30 sek och sen bytte. Två stationer klarade jag inte av, de va att hänga i en ställning och lyfta knäna snett uppåt och en där man ska lyfta hela benen mot händerna. Eftersom jag va så svettig om händerna bara gled jag så kunde inte ens hålla upp kroppen :P
Sen dips UTAN hjälp, klarade faktiskt några, och sen några jäkligt små, gick typ ner några cm på de sista hehe.
 
Sen va vi i två led och körde övning efter övning fram och tillbaka och sen en cirkel med massa andra övningar.
 
Detta var iaf det mest intensiva pass jag varit på! Man körde verkligen igenom hela kroppen och man fick bara vila och dricka när han sa det va okey (om man inte ville ha straff). Sen fick man inte fuska och han va väldigt hård! Men det är bra, då ger man det lilla extra! Kanske därför jag kände jag ville dö ett tag?
 
Får se hur kroppen mår imån, känner mig mest trött i benen.. och jag som har benpass imån.
Men jag tycker ändå mest om att köra själv på gymet, jag känner mig inte riktigt redo i kroppen att va med på gruppass för man vill ju inte ligga o vila när alla andra kör hårt, och jag kände jag fick rätt ont i ljumsken ett tag så det är rätt påfrestande. Men det är kul att träna med andra, man pratar ju lite med de andra som tränar så det är ett sätt att lära känna andra träningsintresserade.
 
Nu sitter jag och äter min caseinpudding med hallon, kan va bra med ett långsamt protein nu när jag tränat så sent och inte kommer äta mer idag. Men tycker inte det är så gott längre, det växer lite i munnen. Får testa en annan smak nästa gång. Nu har jag double rich chocolate.
 
Det ser iaf väldigt gott ut :P Men det är gott om man tar lite i taget.
 
 
 
Dagens kost:
 

Frukost: Gröt med en kaffe
Lunch: Quornbullar med kokt broccoli, linssalsa, sallad och groddar
Mellanmål: mandlar
Middag: Laxpasta
Efter träning: caseinpudding
 
Sen gick jag även en promenad på 5 km med min kompis idag. Därför jag inte riktigt hann med mellanmålet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0