Mums

Jag och Danny äter väldigt mycket proteinpulver. Kan känna det inte är så bra ibland då det innehåller sötningsmedel och säkert andra tillsatser. Men jag hade haft svårt att äta nyttigt utan dessa pulver. Jag har ju alltid jordgubb/blåbärs pulver i smoothien, skulle smaka väldigt äckligt annars. Även i gröten har jag alltid proteinpulver. Det gör ju att det blir sött och gott. Däremot i bananpannkakorna brukar jag inte ha pulver då bananen gör de söta.
Va ett tag sen jag gjorde pannkakor nu, det blir ju så när man har ont om tid och då går de fortare o ta en shake eller kvarg med protein. Men jag ska försöka äta mer ägg igen!
 
Men jag beställde hem 4 kilo proteinpulver nu! Va rabatt då så de kostade bara 130kr för ett kg.
Det som är så bra är att man beställer 1 kilos så man slapp ha 4 kilo med samma smak.
Så jag valde vanilj, choklad, päronsplitt och jordgubb :P Chokladen måste jag testa i pannkakorna nån gång och sen får jag testa göra nyttiga chokladbollar :)
Jag rekommenderar iaf dessa proteinpulver från mmsports. Smakar supergott och är de billigaste jag hittat.
Onewhey va alldeles för sött och va mycket dyrare.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0