Träna med stil

Hade min nya träningströja idag. Är väldigt nöjd med den. Nu när jag är nöjd med min kropp så trivs jag med åtsittande kläder :) Materialet trycker inte in nånstans utan lägger sig snyggt på kroppen då det är massa stretch. Fick inga svettfläckar heller vilket jag va lite orolig över då det är grått. 

Körde biceps, mage och rumpa idag. Skulle egentligen köra cardio men kände jag kallsvettades lite. Mådde bra igår och imorse men det ligger nog en liten förkylning kvar. Har inte fått huvudvärk på ett tag vilket är såå skönt. Men nu är man sjuk istället så kan fortfarande inte träna fullt ut. Men sen så jäklar :) 

Matchade bra idag. Rosa naglar med leopardkors, leopardtights och leopardskor med rosa inslag. Haha! Leopardwomen. 
Funderade att köpa leopardtightsen från Gina men tycker de sticker ut lite för mkt. Annars väldigt coola. Men gillar mer diskreta mönster som mina gråsvarta. Älskar dom! :)
Kände ett tag efter mjölken försvann att mina bröst va "små". Men nu känner jag tvärtom. De känns helt lagom stora och perfekt storlek för min smak. Går gömma och framhäva. I denna topp framhävs de väldigt mkt! 





Kommentarer
Kajsa

Men för fan, du tränar på gym. Vadå inga svettfläckar?? Spelar väl ingen roll??

Svar: Varför bli upprörd för jag inte vill ha stora lökar under armhålorna? Svettfläckar får jag alltid men eftersom jag hade en långarmad vill jag helst inte ha en stor lök under armhålan
Malin

2013-11-23 @ 14:48:57
Elin

Vilka boobisar :D

Svar: Haha ja ;)
Malin

2013-11-23 @ 17:41:00
Anna

Alltså du är så jvla grym att jag finner
inga ord.
Du har fått så fina muskler å kämpar
på så bra själv.
En riktig inspiration för oss mammor
speciellt!
Undrar vart du köpt din tröja i inlägget
här?

Kram Anna.

Svar: Åh tack så mkt! Blir så glad när jag inspirerar andra. Speciellt mammor, för de går hitta tiden om man bara vill :)
Tröjan är från hm. De hade en annan grå svart me som va fin :)
Denna grå jag har finns också i rosa. Finns på hemsidan.
Malin

2013-11-23 @ 17:51:25
Micke

Grym mage du fått så snabbt, snygg kropp i övrigt också så klart ;P

2013-11-24 @ 12:11:41
Micke

Grym mage du fått så snabbt, snygg kropp i övrigt också så klart ;P

Svar: Tack. Jag är själv förvånad det går få fram muskler där så fort :)
Malin

2013-11-24 @ 12:11:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0