Våran resa

Förde över lite resbilder i helgen och då insåg jag att även Danny har gjort en stor resa. Han började träna seriöst  nån månad innan Vincent kom och har gått ner massa. Jag ser det inte lika väl då man ser han varje dag. Men när man ser gamla bilder från förra sommaren är det stor skillnad! Dumt han inte har mätt sig eller vägt sig innan han började träna. Det är perfekt när båda i förhållandet har lika stort intresse för träning och lägger ner mycket tid på det. För annars hade nog den ena hindrat en lite, om Danny inte tränade nåt hade han kanske inte förstått att jag drog iväg och tränade så många timmar och tyckt jag borde va hemma. Eller om den ena köper hem massa godis och den andra ska försöka va nyttig. Det blir en tuffare utmaning. Men nu när båda äter nyttigt och är träningsfreak känns det mer naturligt :) Man inspirerar varandra och när Danny får sina cravings stoppar jag han :P Kan säga jag klarar av kosten bättre än han och det är jag som lagar allt här hemma i stort sett, så om han inte hade haft mig som lagar hans mat hade han nog inte ätit lika bra, så han ska va glad jag lagar allt och fixar allt hemma :P . Jag försöker ofta säga åt honom att äta mer och regelbundet. Han äter för det mesta bra men eftersom han kör styrketräning så ofta och vill bygga muskler måste han äta väldigt mycket. Jag äter mer än vad han gör och han kör mycket tyngre än mig. Men jag är stolt över honom och jag hoppas han vill testa på en liten deffperiod med mig nästa år så vi får fram rutorna till sommaren ;)
 
 
Tror jag hade gått upp endel förra sommaren för på Greklandbilderna är jag lite pluffsigare. Nu är jag ju typ som jag va då :) Här kommer lite bilder på oss från förra sommaren. När vi började försöka få en Vincent.
 
Grekland
 
 
 
Cypern - SAKNAR! <3
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0