Chokladbollar

I onsdags bakade jag chokladbollar. Såg receptet på Alexandra Brings blogg så va tvungen att testa. De blev goda man riktiga chokladbollar är ju alltid godast :) Men de blev väldigt goda, men eftersom det är en del jordnötssmör så är de rätt svåra att äta, jordnötssmör blir ju väldigt torrt i munnen. Tänkte ta lite fiberhavregryn och lite mer mjölk nästa gång. Sen har jag ett annat recept jag ska testa :)
 
 
1 dl jordnötssmör
Proteinpulver i smaken choklad. Jag hade mitt caseinpulver
Mjölk
Kokos
 
Tog resten av ingridienserna på känsla :) Blev tre stora bollar av detta. Helt lagom. Man orkar max 1!
 
 
 
 
Perfekt att ta innan träning. Fettet håller en mätt längre och de innehåller massa protein :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0