Abs

Min deff måste verkligen gjort skillnad. För jag fotar mig mycket mer nu haha. För jag fotar oftast inte när jag inte känner mig i form. Har massa bilder jag tagit så nu får det räcka ett tag. 
Blir iaf många på magen, för det är ju där man känner sig i form, benen och armarna är ju samma hela tiden typ, utan det är magen som ändrar sig från dag till dag. Jag måste ändå jobba mer på magmusklerna, vill de ska va större, eller iaf mer markerade. Men de är väl det sista fettet över magen som måste bort då. Men jag undrar varför de är en lång muskel på ena halvan o sen två mindre jämte, kanske är byggd så eller tränar jag magen snett :P








Kommentarer
Hannah

Hej snygging! Måste fråga dig vilken sportbf du har på bilden? Jag äger för tillfället bara en, från shock och är nöjd med den men tycker den "plattar" till diamanterna lite väl. Det ser ut som den du har där håller snygg form och stödjer samtidigt? :D

kram på dig!

Svar: Hej! Den är från lindex. Fast den ger inte så lkt stöd dock, är dålig på att ge brösten stöd :S för alla som gör de plattar till som du säger. Men jag har köpt alla mina sporttoppar från lindex. Har en från shockabsorber men den är så tajt.
Malin

2014-04-04 @ 16:40:09
URL: http://hannahchristensson.com
Emelie

Du är byggd så! Det är nämligen ena halvan av magen från din mamma och andra från din pappa, så skyll på dem ;D

Svar: Haha stämmer de verkligen? Verkar konstigt o få halva halva? :)
Malin

2014-04-05 @ 07:00:26
Emelie

Det stämmer. Det mesta på kroppen kan va så, olika öron, ögonstorlek osv :)

Svar: Jaha så de är därför mitt ena öga är mindre än det andra xD tur de inte skiljer så jättemkt bara :)
Malin

2014-04-20 @ 17:47:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0