Celsius & stronger

Det är kul att det finns så mycket träningskläder att köpa, finns ett träningsmode som inte riktigt funnits innan och nu har i stort sett alla klädbutiler ett träningsutbud. Jag gillar mycket strongers hoodies, de är supersköna och snygga. Gillar trycken de har. Blir nog en rosa också längre fram ;) 

En annan sak jag gillar mer och mer är celsius, jag blir supertaggad av dom och har känt av celsius mer än ripped. Har faktiskt inte känt nån effekt av ripped ett tag nu så tänkte ta ett längre uppehåll med dom. Men det blir väldigt dyrt med celsius så får nöja mig med en kaffe :) Tycker colasmaken är godast av alla och mkt godare än cola zero och cola light iaf. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0