Dag 10

Haft kramp i magen sen jag va på gymet. Tror det är för jag väntat för länge mellan mina måltider. Kvällsmaten blev inte föränns 20.00 och det blev bara två hasselbackpotatisar, två quornfileer och aji. Mättade inte särskilt mkt så ska bli gott med kaseinpudding strax. Blandade med lätt kokosmjölk och det blev en mjukare smak :) Men såg de hade skickat fel smak från mmsports, irriterande. De hade skickat vanilj. Får se om den är god, för är inte så förtjust i smaken vanilj i proteinpulvret så Danny får ta den annars så tar hag pina colada :P

Tog en celsius innan träningen, fick massa energi, men va redan taggad innan jag tog den. Blev ett kort men hårt pass, men hann inte göra alla övningar då vi skulle iväg. Kul att Vincent fått träffa hans gammelmormor och gammelmorfar :)


 

Frukost: kvargröra och en kaffe

Mellanmål: en proteinshake

Lunch: torsk med ris, sallad och aji

Mellanmål: kvargröra med banan

Träning: ben, rumpa, mage

Efter träning: en proteinshake

Middag: det jag skrev ovan

Kvällsmål: kaseinpudding


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0