Formbilder med ansiktet

Jag klipper ofta bort mitt ansikte på bilder. Just för att jag inte orkar "se bra ut" i ansiktet eller anstränga mig på den biten. Jag tar oftast bilder när jag är osminkad, på morgonen när man ser ut som hej kom och hjälp mig så det är smidigt att bara ta bilder på kroppen och sen skära bort ansiktet. Sen är jag inte alls nöjd med hur jag ser ut i ansiktet och känns mer bekvämt att skära bort det. Men visst blir det mer personligt med hela mig på bilderna så jag får försöka ta med ansiktet mer :)
 
 
Känns som rumpan blivit lite rundare, men bara lite. Den har iaf blivit stenhård!
 
 
 


Kommentarer
Malin

Du är ju skitsnygg ju :D önskar jag också kunde få lite mer tid att träna av min sambo!!

Svar: Tack så mkt :) du får försöka träna hemma annars :)
Malin

2014-04-22 @ 13:36:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0