Glad påsk

Glad påsk på er! Idag hade Danny köpt ett påskägg till mig ^^ Den innehöll 3 celisus och 2 proteinbarer, kunde inte bli bättre fitnessfreak!  
Så en celsius ska jag sluka imån innan gymet. Blev ingen träning idag för har färgat håret ute i en håla utanför Växjö där min kompis jobbar några dagar i veckan nu. Så nu är jag mörkhårig :) Känns sååå skönt att slippa utväxten och löshåret blir superbra. Det kom idag så det är med färgat och hon fick till en perfekt färg på mitt hår så det skulle passa löshåret, jag ser ingen skillnad alls. Vi använder oss av tre färger så det blir så naturligt som möjligt. Så vi kommer sätta in löshåret på tisdag om hon inte ska jobba  :D
 
 
 
 

frukost: Gröt
 
Lunch: linssoppa
 
Mellanmål1: kvargröra
 
mellanmål 2: en questbar
 
Middag: sallad från icas salladsbar
 
kvällsmål: lite naturgodis och jordgubbar. Det är ju påsk xD .......
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0