Lyfta fram

Man lägger ju oftast upp de bästa bilderna man har, man lyfter helst upp de bra sakerna. Så allt kan ju ibland verka så perfekt överallt. Men i verkligheten är det inte alltid så perfekt. Som tex min gröt, inte lägger jag upp den högra bilden på insta när jag har en perfekt bild där jag tom skurit små hjärtan haha, men inte står jag och skär ut hjärtan ur bananer varje morgon xD
Eller om man lägger upp bilder på sitt hem, då passar man på att ta foton när det är som bäst städat. Formbilder tas när man har en bra "magdag". Samma sak med håret. Just nu hade jag aldrig fotat mitt hår för det ser bedrövligt ut! Har väldigt mkt utväxt och färgen är dassig, för ingen mening att lägga in färginpackning när vi ska färga det brunt snart. Blev ju krångel med håret då de skickat det till fel adress så de hade skickats tillbaka. De trodde de skulle hinna komma idag annars måste jag vänta till måndag :/






Kommentarer
Anonym

Dessa innlägg menade jag. Love it!! :)

Svar: :)
Malin

2014-04-17 @ 10:12:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0