Matkoma!

Varit cheatday idag igen.. Visst jag äter mer kalorisnålt de andra dagarna men jag borde äta annorlunda på mina cheatdays, idag köpte jag hem naturgodis, en chipspåse och en chokladkaka. Men de va även till Danny och hans bror. Så det blev "bara" lite chips, naturgodis och en falafeltallrik. Är så sjukt mätt och uppsvälld nu. 
Imån tänkte jag faktiskt sola lite för första gången i år :) Får se om jag vilar från träningen då jag är mer förkyld idag. Hade varit skönt om man får lite färg iaf :P 

Tränade biceps, axlar och mage idag. Stod även på händer. Börjar gå riktigy bra att stå på händer nu, såå kul :) 


Här har vi en klockren bild på Vincent när han rynkar på näsan :D såå söt!


Frukost: gröt

Lunch: hemmagjord pizza

Mellanmål1: kvargröra

Träning

Mellanmål2: proteinpannkaka

Middag: falafeltallrik

Kvällsmål: naturgodis, chips.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0