Strul

Igår funkade inte pixlr.com och inte idag heller, där jag fixar alla mina bilder :S Hoppas det funkar igen för annars vet jag inte vad jag ska göra med mina bilder, de blir ju mkt bättre när man redigerar dom där. Annars har jag en app i mobilen så länge. Men den har inte de filtrerna osv där. Hoppas det funkar igen! Är beroende av den sidan!
 
Hade mina nya byxor från freddy igår. Det dumma med denna färgen är att det blir lätt smutsigt, man ser varenda fläck. Sen när man har nya byxor är man rädd för alla fläckar för de kanske inte går bort. Men efter ett tag skiter man i vilket. Samma med nya mobiler, i början är man superförsiktig men nu bryr jag mig inte om den blir lite repig. Den är lixom inte till för att visa upp eller för att va fin, utan för att användas och fungera bra :) Så därför orkar jag inte skaffa plastfilm, blir ändå bara bubbligt och jobbigt att få på.
 
Blev lite skrynkligt på denna bilden. Men de är inte det annars
 


Kommentarer
Mrs V

Hahah, jag känner igen det beteendet. Som du säger, i början är man helt orolig för varenda fläck.
Jag kan tillochmed ibland nojja mig med första tvätten.. om det är ett kläddesplagg som sa "wow" för mig. Billiga linnen som HM och I dont care.
Men när man fastnar för något hel mycket så kan jag bli orolig att tvätten ska "förstöra" plagget, kanske krymper lite, sitter inte lika bra sen etc... men som vanligt tröttnar man alltid på plagg sen skiter man i vilket :P

2014-04-05 @ 16:39:53
URL: http://boobluscious.blogg.se
Matilda

Prova Pixlr O'matic till mobilen? Borde vara samma filter osv :)

Svar: Den har jag men den har inte samma filter :) men har pixlr express på mobilen nu o den har alla filter :) men inte alla funktioner som i datorn :\
Malin

2014-04-05 @ 22:56:51
URL: http://nattstad.se/natii
Sandra

hej, vad heter själva färgen i den du har där?
Eller har du 2 olika ljusa wr.ups? kan du säga va dom heter :)

Svar: Detta är ljus beiga :)
Malin

2015-01-07 @ 09:36:01
URL: http://nattstad.se/sandraviktorsson
Sandra

heter dom bara biege? :)
Inte light brown då, e det en annan färg?

Svar: De heter light beige:)
Malin

2015-01-07 @ 09:40:27
URL: http://nattstad.se/sandraviktorsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0