Workout outfit


Jag har mest träningskläder på mig om dagarna, eller en ful stor tshirt med mina rosa favoritbyxor som är 10 cm för korta och vida i benen haha! Så väljer att lägga upp träningsoutfits ;) 
Men jag måste verkligen köpa mig en ny sommargarderob. Hur underbart hade det inte varit att ha 50 000kr och shoppa bara kläder och skönhetsartiklar för? Eller 10 000 hade räckt (till tio par asspants)..
När jag köper kläder så blir det lite här och lite där, man har ju inte pengar att köpa flera riktiga outfits utan man köper plagg man gillar helt enkelt. Sen när man ska använda det passar det inte med nåt annat då allt har olika mönster, färger osv. Som när jag köper en fin kjol, då är nästa problem att jag inte har en matchande topp och då skräpar den där.
Ett annat problem är att när man köper lite kläder åt gången, så hinner man tröttna på det tills man shoppar igen, så det känns aldrig som man har mkt nytt och mkt att välja på. Samma sak när man hittar nya låtar till sin spellista, är alltid bara en låt som är bra för resten har man tröttnat på :P
Problemet är inte att jag inte har några kläder, de bokstavligen svämmar över i varje byrålada och hade behövt 3 stora byråar till för att få plats. Men ingen sitter som jag vill, allt är sladdrigt och sitter fult så jag har verkligen problem när jag ska klä mig i vardagskläder :S Träningskläder är lättare för där sitter det som jag vill :)
 
 
 
 
Såå jag! xD




Kommentarer
Malin

Du kanske kan ha en bloppis? Sälja sånt du är trött på här på bloggen :)

Svar: jag har väldigt svårt att göra mig av med kläder :) men de är mest basics som jag inte tror nån vill ha :P
Malin

2014-04-09 @ 18:42:07
Anonym

Tips är Tradera! Så kul när man såg hur pengar trillade in på massa gammalt som sen blev en ny garderob :-)

Svar: ja det är ju det bästa egentligen, men känner inte jag orkar lägga den tiden o fota och skicka allt osv. Sen är det värt såpass lite. Men om jag hade mer märkerkläder osv hade de varit värt :)
Malin

2014-04-09 @ 20:01:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0