Workout video

 
 
 
Här får ni se mig lite i action, och även Danny i en kort snutt :) Hade gärna visat hela videon när jag kör marklyft men jag får ta hänsyn till folket i bakgrunden, va en som höll på och flaxa med armarna i spegeln så fick bara bli i slutet av videon :)
Här kan ni se lite vilka redskap jag använder. Dessa övningar i videon gör jag varje rygg och bicepspass, även andra som inte filmades. Men blev bara en bicepsövning i videon. 
 
 
Glöm inte välja hd kvalite nere i högra hörnet, annars blir det väldigt dålig bild!
 
 
 
 


Kommentarer
sara

Kul med träningsvideor:) o kul att se att det finns dom som tar hänsyn till folk som råkar hamna med i sin video o väljer att inte publicera det då:) tummen upp på det:) tycker man ofta ser på t ex instagram att folk skrattar o gör sig roliga på någon stackare i bakgrunden som råkat komma med när någon filmar o det får mer fokus än själva träningsklippet.

Svar: Ja man får ju ta händyn till att de kanske inte vill hamna offentligt när de tränar :P
Malin

2014-04-15 @ 16:04:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0