Wrup camo

Idag hämtade jag ut mina tights som jag beställde på freddystore.se. De va snygga, de va okey, men fick inte den wow känslan som de andra 4 tightsen jag köpt gav mig. Så jag ska returnera dom och byta till ett par gråa träningstights istället, samma som de svarta med vitt linne fast grå med grön/turkost linne istället :) För jag vet de sitter sjukt bra och de kostar lika mkt. Så det får bli ett byte. Sen kände jag att det blev för mkt mönster, formerna försvann i allt mönster så jag har kommit fram till att jag gillar enfärgade tights bättre :)

6 celsius på köpet :D






Kommentarer
Elektra

Snygga! Men jag håller med om att enfärgat framhäver formerna bättre, och enklare att matcha med olika toppar. Jag är också sugen på de grå träningstightsen med grön topp, skitsnyggt. :) Men får bli när man har lite mer pengar :P

Svar: Ja de är ju lättare att matcha med. Känns bättre med mönstrade toppar isf :)
Malin

2014-04-26 @ 09:31:57
Hej

Vilka fina fötter du har!! :)

2015-12-21 @ 23:26:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0