Wr.up snug

Älskar dessa leggings/byxor! Just för att de är så stretchiga och figurnära. Inte stretchiga så de plattar till utan trycker på rätt ställen. De är väldigt låga, men de finns med normal och hög midja med. De enda negativa är att de är rätt genomskinliga. Man ser tex lapparna igenom så de har jag klippt bort, sen såg tydligen Danny vilken färg jag har på trosorna haha. Så jag får nog ha beiga trosor under. 
Hade velat ha ett par svarta med, men de får bli i höst kanske. 


Här kommer en liten bildbomb. Ni kan nog se på bilderna att jag har ett par spetstrosor under :O
Älskar iaf färgen, riktig somrig!









Kommentarer
Jenny

Vad har du köpt dessa byxorna? sjukt snygga:)

Svar: På fitnesslifestyle.se. Finns också på freddy.com och onemorerep.se
Malin

2014-04-03 @ 18:48:42
Elektra

Skitsnygga! Tycker alltid problemet med stretchiga brallor är att de plattar till rumpan men de där verkar ju toppen. Blir sugen på att köpa ett par, men får vänta tills jag gått ner ett par kg så de inte blir för stora sen :)

Svar: Ja det är ofta ett bekymmer för mig med. De får ju inte göra rumpan plattare ;) men denna modellen framhäver istället. Därför de är sömmar under rumpan :)
Malin

2014-04-03 @ 18:53:51
Mrs V

Så snygga! Är det dem "ljus beiga" eller bara "beiga"... jag beställde "ljus beige"... ville ha ett par ljusa eftersom vi går mot sommaren... hade svårt bestämma mig men valde dem ljusa beiga Eller det fanns vå med benämningen ljus beige men dem ena såg nöstan vita ut, de va jag lite så om de skulle va för genomskinliga.
Dem du valt va skitsnygga iaf.

Svar: De är ljusbeiga jag har :) är som på bilderna. Finns vita också men de är nog ännu mer genomskinliga. Men man får välja rätt trosor helt enkelt :P
Malin

2014-04-03 @ 19:42:33
URL: http://boobluscious.blogg.se
Mrs V

Och förlåt om du tycker jag kommenterar mkt... värsta stalkern... men har inget att göra hemma nu när jag är sjukskriven... hahah :P

Svar: Haha nej jag gillar när folk kommenterar, ger respons på ens inlägg :P så det är bara att kommentera på. Har inte så mkt att göra heller egentligen haha
Malin

2014-04-03 @ 19:43:47
Carro

Sjukt snygga byxor och älskar tröjan vart är den ifrån? Och sjukt snygg kropp! :) om man ändå orkade hålla igång! :)

Svar: Tack:) tröjan är från hm :)
Malin

2014-04-03 @ 20:41:53
URL: http://justblonde.blogg.se
Jenni

Hej älskar de här byxorna men undrar hur de är i storleken och vilken storlek du har?

Svar: Jag har xs i alla par :) är bara shortsen som är väldigt tajta i låren :)
Malin

2014-08-05 @ 19:38:03
URL: http://jennis.blogg.se
Elisabeth

Hej! Är lite lost när det gäller dessa wrup byxor men undrar om du skulle kunna länka exakt vilken modell det är du har? :)
Ser nämligen på fitnesslifestyle´s hemsida att det finns byxor med 7/8 längd, vilket jag inte riktigt vet vad det betyder. Sitter byxorna tajt där nere?
Tacksam för svar. Kram! :)

Svar: Hej!
Jo de kan jag göra om de finns inne :) detta är iaf light beige i skinny fit,låg midja och vanlig längd. 7/8 är när de är lite kortare i benen :)
De flesta gör de, finns även en modell med vida ben. Kram
Malin

2014-08-14 @ 15:41:21
Neung

Hej, vad heter färgen? Som jag har sett finns det tre olika beiga färger, kan inte riktigt avgöra vilken beige färg du har på dina, jättesnygga!

Svar: Hej! Jag vet tyvärr inte vad numret heter. Men jag tror alla beiga färger är supernsnygga. Men dessa är iaf ljus beige. De beiga är endel mörkare :)
Malin

2014-09-24 @ 21:44:45
URL: http://neungs.wordpress.com
Anonym

Var kan man köpa dem med
Högre
Midja ??

2015-04-08 @ 22:46:42
Elina

Vart kan man hitta med hög midja? Min rumpa är på tok för stor för dem med låg midja..

Svar: Vet tyvärr inte. Bara hittat med låg midja
Malin

2015-04-16 @ 14:44:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0