BLOATED

Efter min och Åsas helg på Öland är jag sååååååå svullen, vi drack ju ende alkohol, åt massa skit och mest slapp :P Ångrar ingenting men nu har jag ju blivit sju med så kunde inte träna igår, och när jag blir sjuk vill jag äta skit. Så det blev en falafelrulle och ostkrokar igår. Men såfort jag blir frisk blir det 100% hängivenhet igen där jag ska äta perfekt och träna bra! För ska på en casting i stockholm nångång i augusti och ska bland annat fotas i bikini, då vill jag känna mig fit. Är för sportamore.se, hade varit superkul om man fick jobbet! Så håll tummarna för mig då :S 
Försöker ta bilder ändå men ja, jag är svullen och då blir de lättare valkar haha! Men det kunde vara mycket värre :)
Men snart är jag tillbaka på banan igen ^^
 
 

 
 
After me and Åsas trip Im so bloated!! We drank alot of alcohol and eat a lot of junkfood, I don´t regret anything but now I'm sick and can´t workout. And I always eat unhealthy when Im sick :S
But as soon Im getting better Im going to eat superstrict and workout alot. Cause I have one important casting this month for one workoutcompany. So I want need to be fit soon. But soon Im back on track aging ^^
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0