Cheatday round two

Är ju sjuk idag, och för att göra dagen lite roligare tänkte jag äta falafeltallrik ikväll och nåt som jag inte ätit på flera år, ROSTAT bröd med gräddost :P Min mage kommer bli kaos sen men tänkte jag skulle unna mig det idag.
Jag är väldigt känslig mot just bröd men jag ska bara va hemma idag så det får väl gå :)
Bara man inte äter sånthär varje dag gör det väl inte så mkt, för trots att jag ätit som en gris denna sommaren och unnat mig kanske lite för ofta väger jag ändå bara 54.5kg. Innan graviditeten hade jag gått upp betydligt mer, men när man tränar 6 dagar i veckan så blir det inte alls lika farligt. Sen märker jag en grej med just styrketräning. Man får ju en högre fettförbränning med destu mer muskler man har, och det märker jag. Jag kommer mycket fortare i form, jag går lättare ner i vikt osv. Allt blir mycket lättare. Men de måste underhållas hela tiden, muskler är en färskvara, så ta vara på dom.
 

 
Im still sick today, and to make the day a little better, I thought eating falafel plate tonight and something that I have not eaten in years, toast with cream cheese :P My stomach will be chaos later but I need to treat myself today!
I'm very sensitive to bread, my stomach be very bloated, but Im going to stay home all day :)
I have eating like a pig this summer, but my weight is only 54.5kg. Before pregnancy, I would gain alot more weight, but when you work out 6 days a week its not so bad if you treat yourself little to much dometimes. Then I notice a thing with just strength training. You got a higher fat loss if you gain more muscles, and I notice that on my body. I´ll be much faster in shape, I lose weight easier etc.. Everything becomes much easier. But they must be maintained at all times, the muscles are fresh, so take advantage of them!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0