Fluffy cat

Kan inte va utan mina fluffiga katter!! Hade velst köpa en katt till och funderar på en brittisk korthår, nån som har en sån katt? Eller finns det nån kattras ni kan rekommendera att köpa om man vill ha den som innekatt? ^^ 
Sen kan jag inte leva utan mina freddybyxor, minns inte när jag bar jeans sist? Tycker jeans och byxor bara är obekvämt :S Ni hittar dessa byxor på fitnesslifestyle.se, de kommer så småningom få in nytt på lager, kan säga till när jag vet :) För de går ju åt rätt fort :)
 

 
Can´t be without my fluffy cats. Im think I want one more cat, a british shorthair, is it anyone who has that cat?
And I cant live without my freddy wr.up pants! I can´t remeber when I was wearing ordinary jeans before? This pants fit so much better and are much more comftly :) You can find these pants at www.freddy.com :)
 
 





Kommentarer
Hanna

Hej Malin!
Snygg du är! =D
Rekommenderar varmt kattrasen Ragdoll, extremt fluffiga och sällskapssjuka katter som fått sitt namn just av att de är som trasdockor, dvs lite lealösa, man kan göra lite som man vill med dem ;) De är typiska innekatter, extermt tilgivna och bra med barn. Har själv en som är helt ljuvlig...

Svar: Mina föräldrar har en sån och hade gärna köpt en sån eller birma, men Danny verkar inte tåla den sorts rasen :S
Malin

2014-08-07 @ 11:40:41
Jessica

Om du inte gillar jeans men tycker att det är snyggt att ha på sig tycker jag definitivt att du ska prova en modell som heter lusa och finns på Gina tricot. Dom är sååå bekväma och är den enda jag har på mig nu för tiden kostar bara 399kr så är ett bra pris också :)

Svar: Tusen tack för tipset! Ska se om jag kan testa de nästa gång jag är på gina ^^
Malin

2014-08-07 @ 11:42:29
Anonym

Ragdoll säger ja bara,bästa katten! Barnen kör han i dockvagn dem är underbara snälla o så gosiga o keliga,vill alltid vara med!!

Svar: haha ja de är såå underbara! Men mina föräldrar har en sån katt och Danny verkar inte tåla den rasen :S Annars hade jag köpt en hel kull av ragdolls :)
Malin

2014-08-07 @ 12:30:33
Jessica

Oj såg nu att jag råkat skriva lusa dom heter Lisa haha :)

Svar: haha ok bra du sa till så jag inte letade efter en Lusa modell :P
Malin

2014-08-07 @ 12:54:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0