Hard times

Mina knän är fortfarnade ömma, eller ömheten på insidan är helt borta, men den högra knäskålen gör ofta ont vid varje anstränging, även när jag cyklar. Hatar att vara begränsad, varit det jättelänge i min träning nu.Vill träna ben TUNGT, vill göra knäböj och andra benövningar som jag inte kan göra idag. Men jag får resultat ändå, men hade velat variera min träning mer när det kommer till benpassen. Kom gärna med tips på bra ben/ rumpövningar som inte belastar knäna så mkt ^^ 
 

 
I´ve still have pain in my knees, so I can´t do any squats or other heavy exercises.I hate be so limiteed in my workouts, wants to train hard and do other exercises for my legs. But I still got results, but it would be more fun to do different types of squats. If you have any good exercise for your leg and bum, I would be very happy if you want to share them with me ^^
 
 
 
This was my FIRST freddypants ever! I fall in love immediatly!


Kommentarer
Anonym

Gå till en pt och gör en rörelseanalyaen så du där efter kan gå vidare i din träning utan begränsningar. Själv har jag nu gått och fått hjälp. Underbart efteråt.
Www.carlraask.se tror jag där står om rörelseanalys gör nog de flesta.

Svar: Vet du om man kan göra det hos alla pt:s? får kolla upp det, tack :)
Malin

2014-08-14 @ 14:49:54
M

Tråkigt att du knappt längre skriver om vincent och mammalivet, som det står i din presentation. Hade varit kul att läsa mer om.

Svar: Har gjort ett inlägg om han imån o ska lägga upp en video snart.
Malin

2014-08-14 @ 15:32:47
Ida

Jag vet inte lm man kan göra det hos alla pt tror tyvärr inte man kan göra det överallt. Men är så värt det. Jag tror tyvärr inte mkt på sjukgymnaster.. Naprapat och en duktig pt har hjälpt mig otroligt. Annars får du ta dig en dag i Halmstad och göra en rörlse analys här ;-))
Med vänlig hälsning, ida

Svar: Ok tack så mkt :) Ne de har väl inte hjälpt så mkt av sjukgymnasten. Jag har inte ont på insidorna av knäna längre men allt beror på att jag inte kör några knäböj och påfrestande övningar. Lär komma tillbaka när jag börjar igen :S
Malin

2014-08-15 @ 07:39:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0