Hulk

Älskar dessa handskar. Nu har jag använt de lite och de skyddar mer än mina andra. Är väldigt sköna och skaver ingenstans. Man märker de är bra kvalite. Synd de inte hade de zebramönstrade som jag såg på instagram för då hade jag haffat dom direkt! De matchar dock inte till alla kläder men då kan man ha mina svarta :) Tänk att man ska tänka på att matcha träningshandskarna nu med haha!
Man ser att min mage är lite större och pluffsigare. Men jag kör hårt nu, strikt med maten och försöker få in så mycket vardagsmotion som möjligt utöver min träning :) 


 
I really love this gloves from stronger.se!  Now when I´ve used them a few times I really feel they have good quality and they feel really good in my hands. They don´t match every clothes I have but then I can wear my black ones. So now I must match my trainingsgloves as well haha! :)
You can see my belly is quite bloated and bigger than before, but Im super strict right now and Im trying to eat as good as I can :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
vitcarrillo

uppmuntra och bli starkare med diet och äter inte skräp du är en inspiration för oss. använder Google translator ;)

Svar: Thank you so much :)
Malin

2014-08-13 @ 17:42:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0