TRX exercises

 Dessa gör jag rätt sällan men ibland för att variera gör jag dessa också :) Men isf bara under mina mag träningspass för jag är för trött i armarna i slutet av passet så då orkar jag knappt hålla uppe kroppen :)
Tänk på att inte skjuta ner ryggen så mycket som jag gör här, försök ha en så rak rygg som möjligt. Men det är svårt när man har en naturlig svank och överkroppen är i ett högre läge. Så man kanske ska höja selerna lite mer.
 

 
 
I don´t do these exercises below so often, but sometimes when I want to do something else from the routins :)
Remember not to shoot down your back as much as I do here, try to have a straight back as possible. But it's hard when you have a natural lower back and upper body is in a higher position. So you might want to raise  the trx a little bit more.
 
 
 
 
 


Kommentarer
vitcarrillo

you are the number one,I encourage ;)

Svar: Thank you ^^
Malin

2014-08-28 @ 13:36:13
Madde

Bra video! Såg ju grymt jobbigt ut! Ska prova på gymmet imorgon! :-)

Svar: Ja gör de! 👍👍 :)
Malin

2014-08-28 @ 20:57:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0