Workout in the woods

 
 
 
Igår blev det en till utomhusträning, kände jag ville vara ute igår och inte ta mig till det svettiga gymet ;)
Många övningar filmar jag bara för att visa olika övningar, så jag körde tex inte ben igår utan filmade bara dessa övningar, för dessa övningar kan man i stort sett göra varsomhelst!
Det va lite komiskt när jag höll på att filma igår, så kom en kille som hade varit ute och sprungit, så ställer han sig typ 2 meter ifrån mig och börjar stretcha när jag håller på att filma haha. Där stod han gärna ett tag så jag struntade i det och fortsatte filma haha. Sen kom ju en gubbe till. De kanske ville va med på ett hörn?
De tycker jag väl är konstigt som filmar mig själv, men skitsamma haha :P Om jag fått välja hade jag velat filma mig själv på gymet med för att visa er alla mina övningar, kanske borde ta med mig ett stativ så jag har nånstans att ställa mobilen vid alla stationer? :D
 
 

 
 
I did my workout outside yesterday, its really nice to do your workouts outside and get fresh air!
I didnt train my legs yesterday, I only filming some legexercises so you can see a variation of exercises in my videos :) It was quite fun when I was filming yesterday, and a guy come to my workout zone and began to stretch, but I just kept going and continue filming lol. He must had think I was strange who filming myself :P
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0