Tränings schema / trainings schedule

Har ändrat lite i mitt schema så tänker skriva upp det här. Ben tränas som vanligt två gånger i veckan och magen efter varje pass. Kör inga cardiopass alls då det dels är såå tråkigt och för att jag inte har som mål att bränna extra fett utan bygga muskler. Men ska försöka börja göra mer tabataset, det är jäkligt bra för kondisen och ger träning för hela kroppen. Kanske kan filma när jag kör ett tabataset för att visa hur det kan se ut?
 
 
I´ve change a bit in my trainings schedule so I´m going to write it down here in my blog. I train my legs twice a week as usual and abs after every workout. I don´t do any cardio workouts accept from my warmups on crosstrainern before my workouts. I think its soo boring to do cardio and I don´t want to burn extra fat, I want to gaine muscles :) But Im going to do more tabataset, its a really good workout for your hole body. I can make a video on how a tabataset kan look like.
 
 
Monday: Leg and glutes
Tuesday: shoulders and triceps
Wednesday: Lower back, abs
Thursday: Leg and glutes
Friday: Restday
Saturday: Restday
Sunday: Biceps anad back
 
 


Kommentarer
Linn

Hur lång uppvärmning kör du? jag hatar verkligen konditionsträning just på gymmet, kör hellre den i naturen men man måste ju värma upp..eller? :P ingen riktig koll på läget

Svar: ca 10 minuter :) Ja det är bra att värma upp så musklerna inte är stela när du börjar träna :)
Malin

2014-06-28 @ 19:56:53
URL: http://qaskiz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0