Bästa passet

Idag är det roligaste passet på veckan, rygg och biceps. Tycker rygg är väldigt kul för där börjar jag se resultat! Även axlarna har jag utvecklats mkt i. Men det är ju också så att man oftast utvecklas mest i de musklerna som man tycker är roliga att träna. Tex rumpa tycker jag är sådär kul att träna nu för jag gjort det så ofta, men eftersom jag så gärna vill bygga en större rumpa blir det roligare. Ska skippa aminosyrorna idag och hoppas på att jag inte blir så andfådd. Eller har jag fått dålig kondis nu när jag inte kör nån cardio knappt? 
Men den 1 april blir det dags för min och Dannys deff. Danny tjatar redan nu att han vill börja så hoppas han kan hålla sig en månad till :) Ni får gärna deffa med mig och gå ner i fett nu innan sommaren :)
Eftersom jag inte har så mkt fett att tappa så måste man va destu striktare med kosten för att gå ner ytterligare i fett.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0