Dumma mig

Smällde i mig en liten chokladkaka ikväll. Märker att jag och Danny påverkar varandra. Om jag äter nyttigt gör han det och vise versa. Danny har ju struntat helt i kosten i helgen då han ska  börja deffa imån. Blir väl lätt så när man vet man inte ska äta sånthär på länge. 
Men jag kommer också äta bättre från och med imån. Inte deffa men inte äta skit. Har blivit det fyra dagar i rad nu :S
 
 
Japp här står man i bara trosor. Förr i tiden skulle jag nog aldrig lägga upp en bild med trosor på nätet. Men nuförtiden bryr jag mig inte. Ser det som samma sak som ha bikini, man visar lika mkt :)
 
Dannys matlådor, kyckling och ris




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0