Good day

Efter helgens frosseri så har jag ätit och tränat väldigt bra idag. Lär ligga på ett underskott iaf :) Ändå är jag inte alls speciellt hungrig idag trots jag inte ätit så mkt kalorier.
 
Tycker det är kul på gymet när folk börjar hälsa. Änsålänge är det bara medelåldersmän som hälsat. Men det är ändå kul att komma till gymet för det är väldigt socialt trots om man kanske inte pratar med nån. Man ser ju oftast samma personer varje dag och man blir som en stor  träningsfamilj hela högen haha. Jag är väl konstig, har kanske för lite vänner haha. 
Men pratade med en kille idag om träning osv så tror man kan knyta nya kontakter på gym. Danny har ju lärt känna en kille som han börjat träna med :) 
 
 
Bilder från fredags. När Danny slutar tidigt på jobbet så står lunchen redo när han kommer hem :)
 
 
Dagens kost och träning:
 
Frukost: Gröt med kesella
 
1 timmes powerwalk
 
1 proteinshake
 
Lunch: Tacosallad
 
Mellanmål: Protein milkshake
 
Träning: axlar, mage och cardio
 
Efter träning: en proteinshake
 
Middag: Linssoppa
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0