Hotellfrukost

Detta va en riktig fin frukost jag åt i fredags :) Jag ÄLSKAR mango, och pistagenötter är också sjukt goda!
Till våfflorna hade jag gjort en jordgubbssås så det blev över till frukosten därpå. Jag tinade bara jordgubbar och mixade. Så man kan göra rätt mycket och sen bara blanda i kvargen eller lägga över gröten. Slipper man mixa kvargen varje gång, så det är ett tips :) Eller kan man ha det på pannkakor, till det mesta egentligen :P
 
 
Protein, nyttiga fetter, c-citamin och energikick av kaffet :)
 


Kommentarer
lisa

Vet ju att du är grym på att måla. Vad skulle du ta för pris
för att måla av ett ansiktsportätt på ett barn i a5 i kol :)

Hur snabbt kan du göra det?

Mvh lisa



Svar: Hej!Jag skulle rekommendera att ha minst ett A4 format, blir väldigt smått annars. Tar 500kr plus frakt för a4 och a3 och då ritar jag med blyerts. Är svårare att få det realistiskt med kol :) om man inte ritar över a3 format. Kram Malin
Malin

2014-03-30 @ 16:36:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0