I'm addicted to you

Har den på hjärnan nu. För mig är gymet mitt beroende. Hur ska jag klara va borta från det i två hela dagar?! Men det ska va skönt också. Imån ska jag åka själv till mammorna och deras småttingar, då kan jag fokusera mer på att umgås med dom. Ska baka kladdmuffins med vit choklad i och tar med. Haha är rätt kul att det bara är jag som avviker från det nyttiga, alla andra tar med frukt :P Men det är så kul att baka. 
Sen hoppas jag att färgen kommer imån så min kompis kan färga min utväxt. Sen längtar jag såå mkt till min hårförlängning. 

Tränade ett blandpass idag, axlar, nedre rygg, vader, chins och mage. Fick köra torsdagspasset med. Tog bara en kaffe innan och jag hade väldigt mkt energi, knappt andfådd, orkade många armhävningar. Blev handstående med men det gick uselt idag..

Eftersom jag åt pasta idag så har min mage varit suuupersvullen. Då får de bli slappa kläder :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0