Jag är mamma

Ibland får jag den tankeställaren - är jag mamma? Det känns ibland så stort, att man har en familj och att man skapat ett helt nytt liv, som vi ska uppfostra. Det är väldigt stort att få barn, så det tar tid innan man verkligen inser det :P En graviditet på 9 månader räckte tydligen inte haha. 

Sen känner jag mig inte som en mamma riktigt, det har inte ändrat mig på nåt sätt, man har ju en bild på hur en typisk mamma är och ser ut, men det är väl mest fördomar. Det känns som jag är yngre än vad jag är, känner mig som en ung mamma. Men jag är äldre än vad jag känner mig haha, fyller 26 i sommar, snart 30 :O 
Jag vill iaf skaffa vårt andra barn innan jag fyller 30 :) som jag är rätt säker på kommer bli en till pojke, har en stark känsla på att jag bara kommer få pojkar. 
Blev ett flummigt inlägg, svårt att förklara i ord hur man känner





Kommentarer
malin

Känner igen dom tankarna=)

2014-03-06 @ 22:41:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0