Läkarbesök

Igår va jag och Vincent hos läkaren. Hade inte vagnen med mig (som jag ångrade rätt fort) då jag fick bära runt han väldigt mkt. Men jag är glad de undersökte han ordentligt. Till skillnad från när man själv är på vårdcentralen. 
De lyssnade på hans andning, tittade i öronen/halsen. Andningen va lite ansträngd så han fick andas in nåt i gasmask två gånger ( gillade inte Vincent), fick kortison. Sen fick han ta blodprov och tempen inne på labbet. Han skrek inget alls när han fick ett stick i fingret :) Efter blodprovet fick han ett klistermärke. Eftersom detta är hans första klistermärke ska vi spara det. Känns så speciellt med hans första klistermärke haha. Vincent blev så stolt ^^
Men de kom iaf fram till att han har ett virus. Han fick kortison och en annan medicin som ska vidga luftvägarna när andningen blir ansträngd. 

Vilken nostalgi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0