Mor och son dag

Idag har jag haft Vincent hela dagen, förutom när pappa va här och passade honom medans jag tränade :) 
Danny har varit i helsingborg hela dagen och tittat på fotboll, som ändå blev avbruten då en dog precis utanför arenan.. En tvåbarnspappa fick en flaska i huvudet. Förstår inte hur man kan va våldsam pga av en sport och jag förstår inte vad Danny gör på de matcherna överhuvudtaget när det ofta är mkt våld i just djurgårdsmatcher... Nån råkade knuffa Danny så han skrapade upp hela kroppen. Så jag hoppas han inte går på sån skit mer. 
Tycker iaf det är så tråkigt att nån ska behöva dö för en sån grej, tror inte ens han va huligan som dog utan va på fel plats vid fel tillfälle. Huliganer vill bara slåss och söker sig till bråk.. tragiskt!
 
Men jag har iaf haft en underbar dag. För det har varit så varmt idag, kunnat va ute i bara tröja utan att frysa. Har tränat rumpa och ben, sen åkte jag och Vincent till citygross och veckohandlade, sen gick vi till ica för att köpas icas lättkvarg :) Pappa har äntligen fått upp tapeten också! Riktiga bilder på hallen kommer imorgon :D
 
 
 
Ni ser iaf lite av hallen här
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0