Nytt fotoställe

Haha nu har jag hittat ett nytt ställe som är bra att fota på. Nämligen i badrummet. Vi har ju en persienn eller va det kallas där, men det är ju bara att dra upp så får man bra ljus. Jag tycker det är väldigt viktigt med någorlunda bra bilder i en blogg. Jag kan lägga väldigt mycket tid för just bilderna. Hur ofta har jag lixom inlägg med bara text? :) Om det är tankar jag har eller en text som är "djup" känner jag dock inte att bilder behövs på samma sätt. Men jag har sällan nåt intressant att säga så då får bilder väga upp det haha.
 
Dessa blev dock rätt suddiga, känns som kameran blir sämre och sämre och har svårare att hitta rätt fokus. Fast det kanske är svårt när man fotar i en spegel.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0