Snart deff*

På måndag är det dags för min deff. Kommer inte bli speciellt svårt då jag inte kommer ändra min kost jättemkt från idag. Har börjat vänja kroppen den senaste veckan så har ätit rätt kalorisnålt. Ingen pasta, potatis eller ris och har ätit omelett och lätta måltider på kvällen.
Men jag ska äta mer torsk och kokta grönsaker under deffen, minska på fettet och försöka minska quornintaget då det inte är en ren produkt, fisk är mycket hälsosammare och renare. Men problemet är att jag inte gillar fisk men får försöka lära mig att göra goda och nyttiga rätter med det. Kommer också bli mycket kvarg, ägg, linser, grönsaker, kaseinpudding. På helgerna får jag försöka minska intaget godis, kanske vaniljkesella med bär, en liiiten påse naturgodis eller kokosglass. Träningen kommer se likadan ut förutom att jag kommer göra crosstrainer eller pw efter varje pass!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0