Vill gå ner

Tror jag kommer börja deffa tidigare än tänkt. Vill gå ner i vikt, vägde mig igår på eftermiddagen och väger nästan 58kg igen. Är säkert även muskler men jag vill känna mig lika rippad som i januari. 
Sen är jag uppsvullen så ofta så det är väldigt sällan jag faktiskt känner mig vältränad och smal. Oftast får jag gå och dra in magen vilket är väldigt tråkigt. 

Men att deffa skulle iaf hjälpa det lite. Så får se om jag börjar på måndag seriöst. För man ska heller inte plötsligt ligga på ett stort undeskott utan man ska göra det stegvis, kommer inte ihåg varför nu. Men -500kcal är lagom att ligga på per dag. 






Kommentarer
dani

Kan det vara för att kroppen ställer in sig på svält och då istället samlar åt sig mer fett? Om man börjar deffa för snabbt dvs :)

Svar: Jo så är de nog. Kroppen håller fast i fettet istället om man chockar den :)
Malin

2014-03-11 @ 14:10:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0