Ambassadör

Så kul att få vara en i celsius gänget :) Lite nervös inför i eftermiddag men det kommer nog bli kul. Ett perfekt sätt att träffa nya människor. Om det är nån som bor i Växjö och ska till Samarkand så säg gärna hej :) Vet dock inte exakt var på samarkand vi ska va haha. Nån bild på demot kommer säkert upp imån  :)
 
Detta blir nog inte min outfit haha, kan tyvärr inte ens ha piken för de råkade skicka en herrmodell och är som en klänning :/ Så får se vad jag ska ha på mig då linnet för litet över brösten och vill inte stå där och visa hela pattarna xD
 
 
 


Kommentarer
Elina

Du flashar ju brösten på instagram så varför hade du inte kunnat göra det där med? :)

Svar: För jag orkar inte med blickarna
Malin

2014-05-28 @ 13:09:22
Anonym

Jag menar att det är ju helt okända människor på internet som kan vara vilket äckel som helst men på demot så ser du i alla fall vem det är :)

2014-05-28 @ 13:10:58
sara

Lite tråkig kommentar Elina, man klär sig väll lite efter vad man ska göra o vart man ska, har på mig bikini på stranden men inget jag har på mig någon annanstans, sen så klär jag mig annorlunda om jag ska på t ex nattklubb eller på släktmiddag eller om jag ska jobba.

2014-05-29 @ 15:04:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0