Fladder

Min mage kan se väldigt fast ut när jag står upp. Eller den är ju väldigt fast och tajt då, men om jag böjer mig fram eller sitter ner samlas typ all överskottshud och man ser plötsligt dubbelt så stor ut. Det är väl den största förändringen sen graviditeten, huden. Annars är väl resten som vanligt och det är jag glad över. 
Min navel har ju också ändrats, den är endel uttöjd så huden runt naveln typ buktar ut lite. Syns på vissa bilder som tex på den jag la upp i förra inlägget och är nåt andra påpeket på insta att den ser konstig ut. Men som sagt, man har varit gravid och huden har varit jäkligt uttöjd :D Inget jag bryr mig om iaf och det hade kunnat va jäkligt mkt värre :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0