Kolhydrater

Här kan ni se varför jag hatar kolhydrater. I lagom mängd går det bra och när jag äter bra kolhydrater. Men som igår när jag åt en sån färdigfryst måltid som bland annat innehöll pommes och såna rån med smör så svullnade magen upp som en ballong. Så man får gå o dra in och spänna magen så man slipper se gravid ut. Va även superseg igår och de har säkert med kosten att göra. 
Så en kolhydrat snål kost mår jag bäst av. Har aldrig känt jag får speciellt mkt energi av kolhydrater heller.

Magen åt vänster är lika stor som om jag va i fjärde månaden


Kommentarer
Malin

Hur länge kan du leva livet sådär? Blir det inte tråkigt o påfrestande? Ett liv utan/nästan utan bränsle (kolhydrater) är på sikt skadligt och kroppen börjar beta av på musklerna vilket i sin tur resulterar i nåt man inte vill tänka tanken på.

Svar: Men jag äter kolhydrater, men jag äter inga snabba kolhydrater som oftast är tomma på näring. Äter bönor/linser/grönsaker/havregryn nästan varje dag så det är inte så att jag tagit bort kolhydrater helt i kosten. De som tex äter lchf har de nog värre isf.
Malin

2014-05-16 @ 00:20:35
Emelie

Haha, på den vänstra bilden liknar du ju mej just nu ;)

2014-05-16 @ 21:33:59
URL: http://www.misstrong.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0